torsdag 26 april 2012

Arbetsglädje!

Att jag får förtroendet att tillverka dessa betydelsefulla och värdefulla smycken är en stor gåva, och jag älskar verkligen mitt arbete ur djupet av mitt hjärta. Det är så roligt att veta att det jag skapar i min silververkstad kan glädja så många.

Jag känner mig som ett verktyg i ledet kundens egen design till det färdiga smycket!
Det är med stolthet och småkärlek (är det ett ord?...;o) jag postar alla paket varje dag, och jag sitter förväntansfull och kikar in i min mailbox och gästbok med jämna mellanrum för glada-rader från glada "smyckesdesigners"/ kunder!

Tack alla härliga, som tar er tid att skriva några rader, både i gästboken och på vår facebooksida!
Här är några exempel på vad som går iväg med Posten idag:

Smal (2mm tjock, 2mm bred) Namnring med namnen handstansade på kanterna, flera gånger runtom!

"Dagissmycken" som jag fått den äran att skapa som presenter inför avslutningen. Amuletter, runda evighetssmycken. Text på både fram och baksidor!

Här är en Cirkel. Ett nätt namnsmycke som kommer att bli en söt studentpresent!

Inga kommentarer: