tisdag 17 maj 2011

18 karat guld i Morsdagspresent!

Vi jobbar för högtryck nu i silververkstaden!
Mycket annat är det inte tal om! (Jo, jag unnar mig / tvingar mig ut på en och annan motionsrunda också. Det är fantastikt var det gör för kroppsenergin att både få frisk lantluft och att få rasa av sig ordentligt!)

Här är en massiv Fyrstav i 18 karat guld.
Äkthetsstämpel och tillverkarsigill givetvis!


Idag satt jag faktiskt ett par timmar och bara svarade på beställningar via mailen. telefonluren blev alldeles varm mot mitt öra också då jag samspråkade med härliga och glada kunder som vill beställa studentpresenter, vigselringar och morsdagspresenter!

Vi hann äta lunch i alla fall!
Gårdagens kokta makaroner och så svängde jag (?! Mannen - som är så duktig på att laga mat?! Han stod i gravyrverkstaden och graverade förlovningsringar halva lunchen! ;o) ihop en tonfisksås.
Mumma. Het var den också. Finfint bränsle för en kropp som skall hålla igång minst till midnatt.
Men nu sitter jag här, och klockan är inte ens 23.00...
Kanske man skulle smyga isäng!?...

Barnen sussar sedan länge. jag tror jag smyger iväg och pussar lite på dem och går och investerar åtta timmars sömn i mig själv!
Det var väl en sund och bra idé?!

Inga kommentarer: