söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År!

Hoppas alla haft ett fint årsavslut, och får ett fantastiskt gott nytt år!

Vi avslutade år 2011 i familjens tecken.
Jag, pappan och barnen. Med våra fina vänner och våra älskade närmaste i tankarna.
Himlen var otroligt stjärnklar, och luften frisk och kylig.
Redan klockan 21.00 trotsade vi "bättre vetande" och smällade av vår tårtraket.
Fantastiskt vackert!

Barnen fick varsitt glas jordgubbsbubbel - sjävklart utan alkohol, och jag och pappan smuttade på varsina glas riktig champagne.
Vi pussades och njöt riktigt att vara tillsammans i kärleksfull stämning.

Via sociala medier ( tack, facebook ) och sms skickades nyårshälsningar landet över.
Vi saknade ingenting, utom att få krama våra närmaste, då förstås.

Min nyårsönskning detta året som jag sände upp mot ett stjärnfall är att min mamma även denna gång skall besegra cancern som river i hennes lilla kropp...
Vi längtar så tills vi får kramas med henne igen, då hon inte är så infektionskänslig att hon återigen får träffa på omvärlden.
Vi pratade dock i telefon länge igår, och alla barnen ville såklart säga både ditten och datten.

Dock hade vi en jättefin nyårsafton som jag kommer att minnas länge.

Snart är det tillbaks till vardagen, eller nåja - arbetsdagen börjar väl imorgon med en inventering som jag och "kollegan"/maken får turas om med, eftersom barnen har jullov.
Men en sovmorgon till, det tycker jag i alla fall vi är värda!

Kram & det allra godaste av nya år önskar jag er!

Inga kommentarer: