fredag 27 januari 2012

Tiden går ännu fortare när man sover...

Och nu har man hunnit med att vara toksjuk också.
Så sjuk att jag bara stöp i säng klockan 13.00 och sov till nästa dag klockan 11.00.
Inte roligt att tappa timmar så.

Som egen företagare kan man ju liksom inte sjukanmäla sig någonstans.
Eller, kan kan man ju, men då blir inte jobbet gjort.
Så man är mycket glad och tacksam att kollegan drar upp växeln och kör så det ryker!

Han väckte mig och frågade om jag orkade några moment han inte själv trodde sig behärska, och visst, ingen fara.

Men sedan tyckes jag klara mig. Det var en intensiv men snabb sjukdom. Feberkrasch.
Kabooom, sedan pooooff, borta.
Men man blev lite matt efterpå, kan jag meddela.
Först nu ikväll, känner jag mig som mig själv.

Nu jobbar vi ikapp, det lilla som blivit kvar.

De här ringarna tycker jag blev rätt kul;
"Öhh-när-var-det-det-var-nu-igen?"

Inga kommentarer: