tisdag 8 maj 2012

Personliga smycken i present kanske?

Namnring i silver, graverad / fräst med maskin.
 Nu är det rulle i silververkstaden vill jag lova!
IDbricka och Attitydhjärta, handstansat med "Elin"
 "Bara för att det är så mycket att göra" har jag såklart kommit på att jag borde verkligen städa upp på hemsidan. Jag har flera idéer som jag vill genomföra. Gärna igår. Men det går ju inte.
Studentpresent! Graverad slipsnål
 Så jag planerar att göra det så snart jag hinner. Eller - kanske att ta litegrann i taget...
Stort silverhjärta, med hjärta av silvertråd inuti
 Nu nalkas både studenten, skolavslutningar, dagisavslutningar, sommarfester, Morsdag och vigslar. Många presenter får vi förtroendet att göra.
Och det är verkligen helt otroligt kul!!  De är ju ungefär världens bästa presenter vi får göra!
Budskapsamulett i knut på Vaxad bomullsrem
 Namnsmycken, fotosmycken - eller kanske barnkonstsmycken?... Personliga smycken i silver eller guld. Minnen för framtiden. De älskade att bära med sig i ett smycke till vardag, eller till fest.
Lyckoamulett med sötvattenpärla i silverhatt
 Äkta kärlek i ett smycke.
Stort silverhjärta -handstansat - med sötvattenpärlor

Inga kommentarer: