onsdag 19 september 2012

Vi smider vidare!

Visste du att mitt företagsnamn kommer från mina egna barn?
En av dem har ritat kronan till logotypen till och med!
Så enkelt kan man göra en logotyp
Grabbarna tycker det är kul med smycken, och bär dem gärna i olika formationer.
Joel har just nu en Silverkrona med sitt namn på en sida och en kompassros graverad på den andra sidan.
Charlie har en silverkrona han också, men sitt namn handstansat.
Emil har inget alls just för tillfället.

Den ene killen är lite särskilt inspirerad och skissar gärna på nya smycken.
Här är en prototyp:
Silverpusselbit.
Han har fler idéer också, och faktiskt ett par jag "måste" testa när jag får tid!... Hans idéer är riktigt bra!

Idag gjorde vi ett par Manschettknappar efter en kunds önskemål! Läckert!
Manschettknappar i silver med 18k guldhjärta
En dopgåva är på väg med Posten också idag! Skyddsängel i silver, handstansat datum.
Dopgåva, Skyddsängel i silver
Den här gjorde jag igår, en Fyrstav med Pansarkedjan direkt genom hålet.
Fyrstav, 5mm grov
Plats för fyra namn!

Inga kommentarer: