lördag 2 februari 2013

Skidor!

Gnistrande vacker dag i slalombacken!! Nya pjäxor - eftersom min ene tvillingson adopterat mina gamla.
De var inte kalla - och de gjorde inte ont.
Men benen. Spirorna är INTE vad de var på mina slalomåkarglansdagar.
De är inte ens i närheten av hur de var för några ( läs tio...) år sedan... Shit!...
 Här blir till att träna upp märks det!
Nya slalompjäxor :o)
Vi var ett tag helt ensamma i backen. Vi - en familj på fem. ensamma i en slalombacke, en solig lördag.
Magiskt kul!
Tvilling ett och tvilling två. På snowblades!
Träna upp, var det ja. Så jag tog en kort - men kuperad jogg med hunden då vi kom hem.Mest för att få upp temperaturen igen, och för att göra den för livskvalitén oerhört viktiga stretchingen!................
Jogging. För att jag älskar dessert.

Inga kommentarer: