söndag 18 oktober 2015

När man får "Tack-mail"!

Det kom ett mail med en bild, och ett par talande ord!
Breda silverringar med handstansad text på kanten.
Jag vet ju att alla smycken vi får tillverka i vår lilla silververkstad kommer att betyda något alldeles särskilt för beställaren - och för bäraren, för många gånger är det inte kunden som köper till sig själv, utan köper smycket som present.
Varje moment i tillverkningen görs med största noggrannhet, och jag är oerhört stolt och glad att få arbeta med det här.

När man får ett mail från en nöjd och glad kund är det verkligen som grädde på moset! Jag blir glad ända in i hjärtat, och det är en fantastisk känsla att få se "smyckena på"!

Har du en bild som du vill visa med "mina smycken på" ? Skicka den mer än gärna till min mail: info(snabel-a)alskadebarn.se . Andra kontaktuppgifter finns också på min hemsida: www.alskadebarn.se
Eller skicka som ett meddelande via min Facebooksida!

Inga kommentarer: