torsdag 15 april 2010

Gravyrmaskin!

Min kollega har mången timme suttit och jobbat med den nya maskinen i vår lilla maskinpark.
Hittills har ju de allra flesta arbetsmomenten gjorts med våra egna händer.
Nu har vi "smygökat" sortimentet / snart lagt till ännu en produkt i vår kollektion, och det är Gravyr!
Denna fick jag i present av min kollega i förmiddags, och nu kan jag inte hålla mig längre. Visar mycket stolt och glatt upp för omvärlden:

Vi smyger in det i sortimentet. Huvudsak är förstås fortfarande mina handstansade bokstäver och tecken.
Men nu kan man alltså även i samråd med oss få gravyr på sitt smycke!

Möjligheterna är enorma med gravyr som valmöjlighet, det finns massor vi kan göra och vi väljer att ta det varsamt och till en början på efterfrågan endast.

Spännande, det tycker åtminstone vi att det är! Det är så svårt att slita sig från det här jobbet! Jag älskar-älskar-älskar mitt jobb!!

1 kommentar:

Tvillingmamma Lotta sa...

Vad roligt!
Hoppas att det går bra med utökningen!
Det ser jättefint ut!