onsdag 14 april 2010

Nyhet i verkstaden på gång!

Alltså, det tar mycket tid det här!

Vi håller just på att utveckla en nyhet i silververkstaden!
Så jag hinner - tydligen - inte blogga så mycket!

Snart kommer en lite förhandstitt här i bloggen i alla fall!
Eller om jag skall hålla det unikt för våra facebookfans...
;o)

Vi får se.

Ikväll tog jag en härlig joggingrunda med Sigge - som börjar lära sig att springa fint bredvid och inte bara studsa runt som en gummiboll då man ökar takten från Powerwalking.
Duktig vovve!
Solen var långt på nedgång, och jag unnade mig att stå still en stund och bara njuta av åsynen av Uppsala-silhuetten med det orangerosa skenet bakom...

Imorgon skall vi försöka hinna få klart vad som behövs för att göra vår nyhetslansering! Eller om det får vänta till helgen.
Men hoppas kan man ju göra!
Och öka tempot lite till!
;o)

Inga kommentarer: