söndag 11 april 2010

Underbara dag!

Har haft en ytterst härligt dag i dag!
Vaknade tidigt, men utvilad.

Hotelfrukost.

Powerwalk med Sigge. Solsken!!!

Skottat snö för brinnande livet - det är ju ypperlig träning dessutom - för nu vill jag ha fram utemöblerna och sitta på vår stora nybyggda altan och lapa solsken!!

Farmor och Farfar kommer förbi efter gudstjänst. Farmor tar vid skottandet, Farfar klipper Äppelträd och Plommonträd.
(Tack för hjälpen!!! ;o)

Sen lunch. Grillspett från vår stora utegrill.
Kyckling & Paprika och Kycklingköttbullar.
Hemmagjord Pizzasallad, Klyftpotatis.

Vi orkar ingen middag sedan.
Barnen äter Blåbärskräm med Mjölk och varsin macka.

Min mage börjar kurra halvvägs in i Nyckeln till Frihet.
(Shit vilken bra film!! Se den. Order.)
Fram med Salta pinnar och Yoghurtdoppade Jordgubbar.
MUMS!!! Men ingen vidare "istället-för-middag" förstås...

Nu är jag uppe och klockan är toksen!
Barnen sover sedan 20.00, ljuvliga vackra barn!

Skall ta min sedvanliga runda som avslutas med en stund djupa, tysta andetag i hallen utan för barnrummen. Så tysta att jag hör deras lugna sovande andetag...
Bästa stunden på hela kvällen.
Godnatt...

Inga kommentarer: