fredag 8 mars 2013

Annonsskapande.

Det är ju inte helt, det där med vad man tycker är snyggt och rätt...
 Det är inte lätt vid smyckesdesign, och det är inte lätt vid annonsdesign... Men jag är ju en jag-kan-själv-och-vill-själv-tjej, så jag vill ju heller inte lämna bort uppgiften... "Skapa mig en bra annons!".. Näeehh.
Namnsmycken, bildsmycken, fotosmycken, namnteckningssmycken, barnkonstsmycken, förlovningsringar, vigselringar, namnarmband, namnhalsband, herrsmycken, mammasmycken, familjesmycken, graverade smycken, personliga smycken, handgjorda smycken, unika smycken, silversmycken, guldsmycken eller vadmannuvillkalladetförsmycken.....

Jag gör väl ett tjugotal ( ovan är två olika) annonser, och så får det bero ett tag. Jag får titta på dem under en tid. Ändra ett litet kommatecken, eller något litet typsnitt, eller bild. Byta ut något smycke, eller ändra bakgrundsfärg.

Ibland önskar jag att jag inte var en sådan perfektionist...

Inga kommentarer: