tisdag 26 januari 2016

Tåring.

Jag fick ett mail med en fråga om jag kunde göra en Tåring.
Och det kunde jag! :D

Tåringen är såklart i silver - det är alla våra smycken som inte är tillverkade i guld -
Denna är 3,5mm bred i 2mm gods:
 (Den fortfarande semesterbruna foten bjuder jag på! ;o)
Tåring i äkta silver.
Går såklart att få med text!
Direktlänk till vår hemsida med Tåringen---> Tåring från Älskade Barn!
 Tåringen är öppen undertill. Vill man kan man såklart ha öppningen uppåt istället, och det går finfint att få text där man önskar på den här tåringen!
Antingen "ovanpå", inuti eller på var sida om öppningen. Du väljer, och flera olika typsnitt finns. Antingen maskingravyr, eller handstansad text.
Tåringen är uppen undertill.
Eller upptill - beroende på hur man väljer att vända den!
 Tåring har jag fått flera frågor om, och nu har jag alltså äntligen gjort slag i saken och smitt en!
Tåring i silver

Inga kommentarer: