söndag 14 februari 2016

Årsdagsringar och Alla hjärtans dag!

När man både har förlovningsring och vigselring - men ändå vill ha en ring för att fira de år som gått valde detta par att ge varandra varsin personlig namnring.
Hennes fick ett fastlött guldhjärta i 18 karat guld efter det djupgraverade namnet.
Hans ring fick en hälsning från henne undertill. "Jag försvinner aldrig" och hennes "Älskad och  trygg" på kanten.
Namnringar med djupgravyr och guldhjärta 
Årsringar i silver med gravyr och guldhjärta
Dessa ringar råkar jag vet skall sitta bredvid ( hennes mellan förlovningsring och vigselring) i guld.
Det är ju så snyggt att blanda silver och guld tycker jag!...
Jag brukar inte lägga mig i ringdesign eller kombinationer, eftersom vi smider alla ringar på beställning efter kundens önskemål - det är ju precis hur roligt som helst!
Om något blir tokigt säger jag till förstås, men det är efter tycke om smak vi smider och det är ju det som är meningen!
Personliga ringar, made to order.
Och andra smycken förstås! Kika gärna in på min hemsida: www.alskadebarn.se därifrån brukar beställningarna göras, men jag har också lagt ut mängder av bilder på min Instagram och Facebook förstås!

Glad Alla Hjärtans Dag!! 

Nu tar jag en dag "off" ( söndag, imorgon dansar jag tillbaks till min älskade "silvergruva"!)  efter ruschen!

Inga kommentarer: