söndag 7 februari 2016

Välja ringar...

När jag valde min vigselring ville jag ha fem stenar i den.
Vi var fyra i familjen då, jag, Uffe och tvillingpojkarna.
En sten ville jag ha - som "vad framtiden kan innebära" eller som " vi fyra är en familj".
Idag, elva år senare vet jag att den femte stenen ju var för lilleman som kom för nio år sedan. 

Förlovningsring och vigselring
Smiley smiDetta är inte mina ringar, men när jag smidde dem - vigselringen med fem infattade cz-stenar i - tänkte jag på att ringarna givetvis hade en särskild historia just för den som skulle bära dem sedan.
Fantastiskt är vad det är. Mitt jobb. Det finns absolut ingenting jag hellre skulle vilja jobba med!...
Tack för att ni tror på mig och mitt företag, ( & Ulf som är både make och gravör!
 ) Och Tack för vartenda litet "gilla-klick" och för varenda delning på både Facebook och Instagram, Tack för era fina rekommendationer och för att ni är en enormt stor del av min och Uffes arbetsglädje!
Det är det som fått oss ända hit! 
Smiley heartKram & Tack!

Inga kommentarer: