lördag 12 juni 2010

500 inlägg på min blogg!

Så just att det blivit femhundra inlägg på min blogg!
Det känns ... många...

Kommentarerna är dock långt färre, och finge jag önska någonting vore det skoj med lite "Hej-hallå! Så-här-tycker-jag-jag-kikade-bara-in-och tjolahopp"!
Eller nåt.

Eller Ähh. Jag vet inte.
Men när jag var liten minns jag att jag hade många brevvänner och det var alltid lite extra roligt att hitta ett brev adresserat till sig själv i mammaåpappas brevlåda.

Nu mailas det i och för sig både till höger och vänster, och TACK för alla fina mail jag får förstås!!
Jag förstår ju såklart att man hellre skickar ett mail om man har en fråga, än att skriva här bland kommentarerna, och fortsätt med det!!
Jag älskar mail!!

Vykort, minns ni det då?..
Nuförtiden knappar man iväg ett SMS istället. Eller - hellre - ett MMS med en bild ju.
Utveckling.
Tiderna går framåt.

Skriv den där kommentaren du tänkte på nu. Skicka ett litet SMS till någon bara för att du tänker på den.

Jag tror jag skall sätta mig och skriva ett brev till någon som jag vet med säkerhet inte använder varken dator, email eller SMS.
Min farmor ♥ skall få några nya bilder på barnen ♥ också.

Nu har jag inte tid med datorn längre.
Trevlig lördagkväll!!

2 kommentarer:

Ulle sa...

Vet att jag inte är ngn hejare på att skriva ngra kommentarer hos dig men jag läser i stort sett dagligen din blogg. Har ju inte kommit för mig att beställa ngt smycke ännu men den som väntar på ngt gott...
Kram

Lotte sa...

Jag är ju här ibland, men jag kommenterar ju live också:) I skogen.