onsdag 7 juli 2010

Fota ute...


Inte lätt.
Särskilt inte då man har att göra med spegelblanka modeller. ;o)
Här är ett exempel...

Nu har jag i alla fall mina barn - allesammans - hemma samlade.
Just nu ligger de och sover i sina sängar. Det känns bra!...
Pappan och jag jobbar i skift i verkstaden. Måste hinna få klart alla beställningar så de hinner fram innan helgen!
Imorgon har vi bjudit över några vänner på middag och bad. Skall bli så trevligt!
Man har gått och blivit lite "umgås-inspirerad" såhär på sommaren!

Planerar för fullt... ;o)
Mannen har ju årsdag snart också. Smider födelsedagspresentplaner på hög nivå.
Näpp, helt osmitt blir det. Inget smycke alls.
Skall i alla fall bli kul att se minen då paketet öppnas...

Nu hör jag polermaskinen bullra.
Snart min tur att gå ut i verkstan. Äkthetsstämplar och tillverkarsigill.
Sedan monteringen, med vilken vi hjälps åt.
Efter det packning, adressering och frankering.
Kanske hinner vi jobba klart på den här sidan midnatt inatt.

Då blir det långfrukost ute i solen hela familjen imorgonbitti! Och ett morgondopp kanske!
Godnatt, så länge!

Inga kommentarer: