tisdag 9 november 2010

"Att älska."

Snön vräkte ner utanför mina stora verkstadsfönster idag!
Det var fint, om än lite blåsigt då jag gav mig av på morgonjoggen med Sigge tidigt på morgonen, sedan jobbade vi förmiddag utan avbrott fram till lunch.
Då kom snön!
Från alla håll kom den, fort och mycket.

Nu på kvällen har jag och barnen varit ute på tomten och forcerat snön som kommit (och den som fortsätter att komma!)Barnen med stjärtlappar, overaller, vantar och pulkor och jag med snöskyffel, bilruteborste och snösläde.
Jag gillar också snön!

Ett av dagens verk från verkstaden vill jag visa:
"Ett smycke att Älska":

Små Silverhjärtan på en Hjärtekedja 60cm. Allt 925 Sterling Silver förstås.
Ett hjärta för varje familjemedlem...

Paketen åkte Ulf in med till Posten, och nu är smycket på väg genom ett snöigt Sverige till Anna, Pia och mormor/gammelmormor!

Nu är det dags att läsa saga för barnen. De är (också! ;o) trötta efter uteleken nu på kvällen. Själv gissar jag att min kropp kommer ha lite ont i morgon.
Men inget som inte lite gott humör råder bot på!...
Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej,
Vilka underbara smycken! Ska genast kika mer på dem :)

Kram Maria