torsdag 18 november 2010

BudskapsAmulett & Skavsår.

Det här kallar jag ett tydligt budskap.

Den är rätt maffig, vår Amulett i 925 Sterling Silver.
Snyggt blir det om man gör an knut om den. Lite, lite manligare, kanske...

Idag har jag svår smärta på mina undertassar.
Mina fötter mår - alldeles smärtsamt tydligt - inte så bra av milslånga rundor i mina nya ( varma och ack - så snygga ) Sorels.
Man skall tydligen ha "Rektea Hajkingkängor" om man skall ut och motionera när det är kallt.
För jag frös inte.
Inte alls. Tvärtom!

Men resten av dagen har jag vandrat fram på vattenblåsor.
Inte så skönt. Alls.
Imorrn skall vi ut igen. Långrundan. Jag och Lotte.

Hon är helt galen.
Tar långrundan runt Jansberg med hunden, i kolsvarta mörkret.
Bildbevis finns i hennes blogg, men likväl bevisen på att hon - faktiskt - är en rätt trevlig granne.
Hon bakar bröd, tex...

1 kommentar:

Lotte sa...

Haahaahaahaa! Min främsta egenskap.;) Jag har bakat mitt första bröd! :) Jag är rar också, det sa Linda! Och henne tror vi på, så det så! DU är en finfin granne du med Tiny! :D Om än mörkrädd...