lördag 6 november 2010

Att unna sig.

Jag hamnade på en Basketmatch igårkväll.
JAG på bakset?...
Japp. Och trevlig var det.

Hade spenderat tid (nästan hela eftermiddagen!)på SpaClub i Uppsala, - vilken fantastisk kvinna hon är ägaren, Helené M. Vigebjörk!
En inspiration och frisk fläkt, sannerligen!

Sedan bjöd hon med mig på fin-buffé på Hotel Linné i Uppsala där jag presenterades för ägarinnan, vilken fattade tycke för mitt lilla företag och vad vi kan göra.
Med hennes visitkort i fickan fortsatte vi, mätta och glada till Fyrishov för Uppsala Uppsala vs Örebro.

Spännande ( jag lånar ett uttryck ) I tell you!
Efter en första halvlek där Uppsala leder stort blir det skälvande slutminutrar med bara något poängs skillnad!
Till sist hurrade Uppsalapubliken fram sitt lag till vinst!

Att liksom en sportmatch kunde vara så spännande?...
Kul nyhet för mig... ;o)

Nu skall jag ta med mina storgrabbar ut i verkstaden en stund.
Pappan har åkt med lilleman in till posten för att hämta ut en leverans.
Det går åt material nu inför Farsdag och till Jul i silververkstaden. I tell you!

Blogginläggen haglar inte direkt nu, jag spenderar varje minut jag kan ute i verkstaden så att leveranstiderna inte skall bli "för långa".

Här är en Cirkel kombinerad med en Fyrstav. Snygg design av kunden!

Inga kommentarer: