onsdag 10 november 2010

Farsdag & Julklappstips!

Från vår Silververkstad!
Det är till min stora stolthet och glädje att kunna tillverka så betydelsefulla presenter!
Femstav i Spinnhake!

Hammrade Klassiska Silverbrickor!


Klassisk Silverbricka i Läderrem.


Slipsnål. På väg till slutdestinationen, en pappa på Farsdag!


Manschettknappar, 925 Sterling Silver förstås!


Nya Manschettknappar!
Vi gjorde dessa för att de skulle fungera med gravyr på!


Idag har det smitts och graverats för fulla muggar hos oss!
Barnen på skola och dagis, Uffe i gravyr verkstaden och jag springandes mellan silververkstaden och kontoret!
Sedan fick Uffe åka in till Posten med alla paket, innan det var dags för utvecklingssamtal för min ene storkille på skolan.
Jag är så stolt och glad över mina älskade barn!... Det är helt fantastiskt att få vara deras mamma!...
Mina fina killar.
Joel har önskat sig ett "specialsmycke" till jul, som han skissat på själv.
Gissa om han kommer att få det?.. ;o)
Emils önskelista är jättelång.
Omsorgsfullt skriven, tydlig och specifik.
Snöskoter.
Fyrhjuling.
Kamera.
Gitarr.
Strumpor.
Muffins.

(Och hundra ytterligare saker av varierande värde.)

Idag har vi jagat vinterkängor. Snön kom ju ( med besked) igår.
Vi hittade inga på de butiker vi orkade med idag, men skam den som ger sig. Vi ger oss på det igen imorgon. I en annan del av staden.

Nu; Kaffe. Lite mer jobb kvar innan läggdags.

Inga kommentarer: