måndag 15 november 2010

Namnsmycken och Trycksaker.

En egenföretagare har precis så mycket arbetsuppgifter den vill.
Jag önskar att alla finge känna den arbetsglädje jag gör.
Och den längtan det blir till måndag - även om mycket jobba också görs på helgerna förstås - då man med odelat uppmärksamhet kan sätta tänderna i planerade projekt!
I helgen har vi firat alla pappor i vår familj.
På något härligt sätt har det liksom gått och blivit så att Farsdag firas riktigt ordenligt, med presentutdelning både till höger och vänster!
Många praktiska klappar förstås, som strumpor och kallingar, men i år förälskade jag mig huvudstupa i Eldkorgar från Fullerö Handel.
Alla pappor fick varsin.

Vi var bjudna på middag i fredags, jag och barnen. Pappan i vår familj skulle dra en spader i goda vänners lag.
(Undrar om det blev nån spader mer dragen än de män jag mötte utanför huset då vi hämtade upp vår pappa runt midnatt?...;o)

I alla fall hade de tänt två eldkorgar utaför huset, och det var så magiskt vackert!
Nu längtar jag till vi tänder våran, och jag håller redan på att planera in en middagsbjudning då jag ser framför mig vår vackra vita gräsmatta få sken av ett par björkträn i vår fina korg!...

Jag hann ju förstås jobba lite också!
Nya smycken i kollektionen kräver ju nya broschyrer förstås!

Utsida, trevik;


Insida;


De är inte beställda ännu, broschyrerna. Jag skall kanske fila lite till på utkasten.
Som med våra smycken, det gäller ju att de är perfekt polerade då de går iväg!

Inga kommentarer: