lördag 19 mars 2011

Namnstav & Rova.


Fyrstav 5mm, med en Pansarkedja direkt genom hålet upptill.
Typsnittet kallar jag "Elin", och självklart är smycket i 925 Sterling Silver.

Idag på motionsrundan gjorde jag en praktvurpa.
Hundtoken min drog och stretade efter en annan hund vars husse sprang om oss.
Så kom en bild precis efter och vi skulle hålla åt sidan.
Svooosch - Smack, så låg jag där.
Arg blev jag först, spottade och svor väl en aning.
Sedan insåg jag hur kul med måste sett ut!
Sällskapet mitt bevittnade mig med en förskräckt min och rusade till min undsättning.
Sen skrattade vi gott åt det och fortsatte runt rundan.
Det gjorde inte särskilt ont.

Ishalt på flera ställen, men runt hela kom vi även om det tog lite längre tid än det gör normalt.

Nu väntar familjemiddag, och lördagskväll.
Jag skall vara ledig tror jag...

Inga kommentarer: