fredag 25 mars 2011

Hjärtan, Muffins och kärlek!

Det här är ett "Stort Silverhjärta" med berlocker, Hjärtan i länk och äkta Sötvattenpärlor.

Idag hämtade vi hem våra hjärtan lite tidigare från skola och dagis.
Så åkte vi hem och bakade muffins.
En efterrättsmuffin, och en mellanmålsmuffin.
Banan i en sort, och Skinka & ost i den andra.

Sedan möblerade jag om medan min familj låg framför en film på våra sängar.
Nu sover de så sött, och jag tänkte försöka göra detsamma.
Imorgon blir det upp tiiiidigt. Mässa på gång.
Och sedan blir det restaurangmiddag med vänner istan. Med alla barn.
Vi får väl se hur det går.
Jag har ett barn som är synnerligen kinkigt med maten...

Sedan blir det klockomställning varvid vi förlorar en timmes söndagsmorgonsömn, då vi har handbollen klockan 9.00 på morgonen.

Så jag måste nog gå och lägga mig om det skall hinna sovas något denna helgen alls..

Inga kommentarer: