onsdag 8 februari 2012

Nyhet i smyckesinspirationskollektionen!

Jag tänkte - om man kunde pimpa våra namnsmycken lite mer?
Vi har ju blingblinget, de infattade stenarna, men .. och vips kom jag på det! Små guld och silverhjärtan som vi löder fast efter önskemål!

Namnsmycken i silver, Namnsmycken i guld. Förlovningsringar, namnringar och vigselringar. Och Frieriringar förstås!
Alla hjärtans dag i antågande, och gissa vad vi gör i silververkstaden?!..
Det är underbart!! Kärlek hela tiden!

Vi har ett jättestort utbud att kombinera alla smycken med.
Berlocker, symboler och glitter. Hjärtan, stjärnor och olika gravyrer. Typsnitt finns flera att välja bland både bland mina stålstämplar - de jag stansar med, och från Ulfs gravyrmaskin.

Fotosmycken är populära! Smycken med barn, och smycken med husdjur! Vi har också gjort flera bröllopsfoton faktiskt och morgongåvor, jag skulle förstås gärna visa dem, men av respekt så lägger vi inte ut foton (inte ens bilder av fotosmyckena) eftersom de är privata.

Vi har till och med graverat naturbilder, och en otroligt fin blir på en rovfågel med utbredda vingar!

Alltså, jag kan inte nog framhålla hur kul jobbet är! Alla härliga kunders inspiration och idéer som tillsammans med våra blir till ett högst unikt och personligt smycke. Som kanske blir en present, och som blir ett minne för livet.

Fatta vilken mäktig känsla det är att stå där ute i silververstaden och få jobba med det?...
#nypermigiarmen

Inga kommentarer: