fredag 10 februari 2012

Idag fick jag ett jättepaket!

Postbilen stannade utan för vårt hus och tutade.
Det händer inte så ofta, men det hände idag.
Mina nya, fina broschyrer! Utsidan;
och Insidan:
Och de "städade" visitkorten!

Vad tycks?

Jag har gjort dem själv.
Smyckena såklart och alla bilder ( förutom den stora modellbilden, den har
David Inkinen
tagit.)
har vi gjort och layouten o utförandet har jag laddat upp.
Sedan har någon annan fått äran att jobba vid sin skrivare och skrivit ut alla.
För det var mååååånga... Uffe och jag kånkade med två drygt halvkvadratmeterstora kartonger fullproppade med papper. Det väger, kan jag säga...

Om du vill går det jättebra att skriva ut bilderna här ovan, och få en "egen broschyr".
Om du hellre vill, kan jag skicka några till dig med Post!
Hör av dig på info(a)alskadebarn.se eller på Facebook.
Kanske kan du lägga några på jobbet, eller så?..
Eller så vet du någon som behöver ett par bra tips på vad man kan köpa i present!... ;o)

Inga kommentarer: