fredag 5 april 2013

Namnringar "på vift".

The Mothersrings. 
Just det här fotot har tagit en - för mig - helt otroligt vända!
Jag lade ut den på Pinterest och den har fått en helt galen respons! Jag har fått så otroligt många besökare här på bloggen, att jag var tvungen att gå in och redigera inlägget där jag visade bilden ( och "pinnade" ifrån - för er som är insatta ;o) och skriva till en text på engelska!
Jag slår "hakan i skrivbordet" varje dag då jag loggar in och kollar hur många som pinnat bilden vidare och som gillar bilden!...

Pinterest är en sorts virtuell anslagstalva där man kan "sätta in" eller länka till sina bilder och andras bilder som man gillar.
Sedan kan folk i sin tur "pinna" / sätta upp på sin anslagstavla bilderna opm de gillar dem, eller så kan man helt enkelt - som på Facebook klicka på "gilla" / tummen upp.

Och gillar - den här bilden ovan, det gör man bevisligen över hela världen!..

Snacka ödmjukt överlycklig jag blir! Och megastolt!...

Inga kommentarer: