söndag 20 september 2015

Att hitta en Skatt!!

Jag fann en skatt igår!
En alldeles fantastiskt inlägg på Instagram med bild och hjärtevärmande ord om ringar jag och Uffe smitt! Fina Anita hade lagt upp en otroligt fin bild med sina ringar på!
Länk här -->  "Har visat dem tidigare men värda att visa igen..."
Godaste av referenser till Älskade Barn!
Repost från Instagram

Det är så oerhört roligt att hitta en sån skatt. För en skatt är vad det är! För mig är det en hel, glittrande kista! Jag blir glad och varm ända in i hjärtetrakten av sådana ord - och att få se bilder med "smyckena på" är liksom ett "betyg" på vad jag gjort.
Vad jag och Ulf fått både förtroendet och ynnesten att göra.
Silversmidet i vår lilla silververkstad, där jag vet att vartenda smycke betyder något alldeles särskilt!
För det ÄR det roligaste som finns mitt jobb!

Inga kommentarer: