onsdag 19 augusti 2009

Fotografering.


Smakprov ur dagens arbete.

Idag har jag jobbat!
Och modellen har jobbat!
Vi har tagit över 1000 bilder, så man har.... lite mer jobb framför sig!...

Jag trodde väl aldrig man kunde bli så trött av att jobba med fotografering och bilder?!...
Märks tydligt att man inte är van!
Men ack, så roligt det var!!
Hela morgonen och förmiddagen gick åt till detta "bi-jobb".
Jag visste väl egentligen inte vad jag trodde, men en sak är klar, jag trodde aldrig att det skulle vara såhär kul!!!

Modellen - måste säga att jag är högaktligen imponerad! - satte nästan varenda bild!
Till och med då vi gapskrattade!
Jag har hur många bilder som helst nu att välja av, ochjag skall jobba vidare med det här så snart jag kommit ikapp med smyckestillverkningen.
Det ser ut som lite nattjobb igen ikväll.
Varför bryta en god vana?

Det dåliga ur vanan kommer ju inte förrän imorgon, då det är dags att stiga upp.
Men imorgon är en annan dag, och jag brukar tala om för mig själv då jag slår upp mina gröna att "Idag kommer att bli en jättebra dag!"

Godnatt för nu!

Inga kommentarer: