onsdag 23 december 2009

God Jul!


Som Karameller är dessa silveramuletter med sötvattenpärlor och hjärtan!

Tänk vilken härlig känsla det skall bli för oss imorgon!
Riktig egoboost att se framför sig hur många klappar under granarna som kommer från oss!!

Jag tar helg nu, för Uffe sitter just nu och packar paketen vars betalningar kom in idag, nu kan jag känna mig ledig imorgon!
Han får ta bilen till Posten och lämna vidare dessa paket i deras kapabla händer.
Själv skall jag mysa en stund i soffan med våra barn innan huset anstormas av släktingar och kära!

Vi har ingen Jansson ståendes i ugnen just nu. Men väl en "Ulvunger".
Jag gillar ju inte ansjovis, så vi kör en med Kassler till lunch, och en med kantareller till Faster Vegetarian.
Till det en maffig sallad.
Barnen (och farfar ;o) får varmkorv med bröd att stilla lunchhungern med innan det mer traditionella Julbordet öppnas till middagen.

Farmor har lovat bara maräng/grädd/hallontårta och DEN spar jag mig till! ;o)

Ljuvliga Jul. Härliga familj, Sköna tid...
Jag älskar mitt liv...

Inga kommentarer: