tisdag 29 december 2009

Min Gästbok...

Jag älskar min gästbok!...
Jag blir så innerligen superlycklig av att läsa alla rader där!...

Idag kom en rad som jag faktiskt "väntat på"...
Så lycklig jag blir!....
...................................................................

Kristina (Gäst) 29 Dec 2009, 12:32 PM

Min sambo gav mig en ring på julaftonsmorgon som du tillverkat. Signe Seth och Lars håller tummarna......Och jag sa Jaaaa! Vilket underbart smycke!!Denna maffiga snygga ring med ett underbart budskap!! Tack så hjärtligt!!
Hälsn. Lars blivande fru
...................................................................

Robin (Gäst) 28 Dec 2009, 8:31 PM

Inte mycket för att skriva notiser om varor, men måste säga att jag är nöjd med den här produkten från första kontakten till att smycket delades ut på julafton. Vilken present och så uppskattat det blev!

Fantastisk komunikation och ett underbart tillmötesgående, snabb leverans, bra pris och bra kvalite.

Den som vill ge en fin present, överväg detta!

.....................................................................

Inga kommentarer: