tisdag 18 januari 2011

Hemma!!

Nu har jag kommit hem med två ytterligare uthämtade smärtstillerecept.
Det här blir nog bra.
Hoppas de hjälper om smärtan sätter in igen.

Man får vara försiktig! ;o)

Det var jag tydligen inte då jag störtade ut i verkstaden det tredje jag gjorde idag då jag kommit hem...
(Först in och pussa och krama på min sjuke lille Emil 40graders feber - så sååå många pussar blev det inte förstås. Gäller ju att passa sig...)
För det andra rodda med de beställningar och mail Uffe lämnat till mig.
men jösses, vad duktig han varit!
Han har tydligen haft fullt upp med en massa, massa beställningar och leveranser!
Jättekul!!

Sedan ut i verkstaden alltså, och det första jag gör är att skära mig i vänster långfinger på en vass silverkant.
Smart blondin det här! ;o)

Nåja, hemma och någorlunda kurant. Så länge det inte gör ont, så mår jag ju finemang!
Nu skall vi jobb aikapp, och så blir det synnerligen mild och försiktigt med mat, så jag klarar mig fram till operation som är datumsatt till 26 jaunari.
Hoppas på att få komma hem samma dag.
DoktorHildegun, min älskade mamma har lovat komma hit och assistera, och jag känner mig säkrare i hennes kapabla händer än i sjukvårdens.
Så länge det bara är "post-operationsvård".

Hej, för nu!
Jag har massor att göra!

Inga kommentarer: