onsdag 18 februari 2009

Från smeden, till smeden! *Äntligen!*


Silverringar. 2mm höga, 2mm breda. Texten i 1mm bokstäver.
(Klicka på bilden för att göra den större!)
På ett ställe på varje ring står det ÄLSKADE.
Sedan vart och ett av mina barns namn runtom hela ringen.
Emil har således en "egen ring", likaså Joel och Charlie.

Äntligen fann jag tiden till att smida ringar till mig själv!
Upptäckte till min förvåning att jag "saknade arbete" i förmiddags, och fick den ljuvliga idén jag så längre drömt om. Att smida något till mig själv!!

Det blev alltså de här ringarna.
Jag blev så nöjd. Äntligen sitter de på mitt finger.
(Visste jag hur jag skulle lägga in en jätteglad smajli skulle jag göra det här!)

Nu kom alltså Postbilen med dagens inbetalningar. (Och fakturor...)
Lyckliga jag skall ut och smida igen!
Tjolahopp!!

Inga kommentarer: