måndag 23 februari 2009

Silverhjärta, Fyrstavar och Glasögon.



Äkta 925 Sterling Silver förstås.

Idag fick jag faktiskt ett par örhängen av mig själv också!
Smidda av någon annan.
Har gått och suktat efter dem ett tag nu och det känns inte bra att stjäla en design av någon annan...
Eftersom jag i dagarna nått ett mål - minus tio kilo!! - så gav jag mig själv dem i "Grattis"present!
De dinglar så vackert i mina öron!...

Många smycken har det blivit till mig själv nu!
Ringarna och örhängen!...
Men jag känner mig faktiskt riktigt duktig! Det är roligt att unna sig något emellanåt.
Mormor fick en liten present från Charlie också. Hon blev så glad!
Jag fick en teckning av Emil också, att hänga upp i samlingen här på kontoret.

Imorgon skall han och jag åka till ögonläkaren och se hur hans synfel ändrat sig. Om det ändrat sig.
Annars är det dags för nya glasögon till mannen. Han vill så gärna ha nya.
Då skall vi fara förbi konditorn och köpa Semlor också.
Till mig?... Nä...
Det blir en extra broccolibukett till middagen istället!

Inga kommentarer: