onsdag 11 mars 2009

Namnsmycken & Budskapssmycken.





Smitt så jag har blåsor (två små) på höger pekfinger..
*ynklig*

Jag jobbar med högväxeln i för att hinna allt innan semestern.
Kommer att bli välbehövliga lata dagar i solen!...
Hoppas bara att flygresan kommer att gå smidigt.

Snart är det dags!
Ha redan börjat plocka i en resväska med "måste-ha-med-sig" grejer.
Så man inte glömmer nåt.
Kvällens projekt blir att plocka ihop ett barn-rese-apotek.

Men först skall det smidas.
Eller, allra först skall jag äta två varmkorvar till lunch.
Viktväktarnas Weinerkorvar. Mums!

Magen knorrar, har fått lite för mycket kaffe.
Satt och fikade mig igenom förmiddagens strömavbrott _ ifgen!!! - med en granne. En helt fantastikst driven entreprenörtjej.
Lyckliga jag som känner henne!...

Nu är korven tok-kokad. Måste dra!

Inga kommentarer: