fredag 18 september 2009

Silverram till foton om halsen!


Nyhet!!
Silverram i 925 Sterling förstås!
Ramen är 17*17mm och har plats för två bilder!

Det var några dagar sedan jag fann tiden att lyxa till det med blogging.
Mycket har hänt.
Jag har haft årsdag.
(Min fars uttryck...;o)
En synnerligen bra synonym till födelsedag. Familjen här, och jag fick så underbart härligt genomtänkta presenter!
Joggingstället är invigt, och jag säger bara det.
Ingen träning i myskläder! Det ÄR faktiskt logiskt varför det finns specialmaterial och plagg sydda med just träning i åtanke!
Snygga var de också!

Vi har målat på huset / garaget, byggt om taket på carporten och sådant.
Det tar ju tid.
Men det blir fint. Jag gillar fina och vackra saker.

Så vi var på mässa idag!
Klockor och Smycken!
Så otroligt mycket snygga klockor det finns! Och smycken!
Kom hem därifrån med varsin stor goodiebag också!
Massa mums, tandkräm, nagellack, magasin på magasin på magasin och en stooooor påse onyttiga frasiga chips....

I min ficka låg de insamlade visitkorten och jag har en hel hög broschyrer att bläddra igenom ikväll.

När vi kom hem fanns i brevlådan en avi att hämta ett paket på posten också...
(Tänk att en del företag helst skickar så fastän de skickar till ett företag. Närmsta Post ligger över en mil bort....)
Jag hämtade barnen från skola och dagis och åkte in såklart.
Kan ju inte hålla sig.
Nu har vi vardagsrumsbordet fullt med jobb för ikväll!

Snart kommer fler nyheter!
Trevlig Helg!!

Inga kommentarer: