fredag 4 september 2009

När det som inte får hända inträffar.

Man får ju bara inte vara sjuk.
Jag har blivit sjuk.

Dock har jag jobbat lite idag ändå -förstås, roliga saker får ju en på mycket bättre humör!

Nu ligger äntligen bildspelet som jag jobbat hårt med
uppe på websidan.
Kika här:Bildspel.

Jag går och bäddar ner mig och hoppas jag är frisk imorgon.
Det är ju helg, och jag vill göra så mycket!
Men den första vakna timmen imorgon önskar jag att mina barn gör mig sällskap i sängen och myser lite!
Jag ska försöka att inte hosta ner dem på golvet! ;o)

1 kommentar:

Lotte sa...

Herregud, jag trodde nåt allvarligt hänt! Sjuk, det är ju jag med! Verkar som det kom som ett brev på posten, som vanligt den här årstiden. Jäkla barnbaciller... Men snart är vi friska igen, hej och hå.
Kram, krya på dig