söndag 24 april 2011

Helgavslutning.

Påskhelgen lider mot sitt slut.
Själva helgen har inte inneburit värst mycket lidande. Alls.
Snarare helt ljuvlig!
Våren har kommit med stormsteg, och jag har faktiskt tagit det lugnt och njutit av att slå av på tempot!
Hade jag fått önska något mer i mitt påskägg hade det varit någon längre sovmorgon.
Men med små barn och arla morgonsol har vi vaknat tidigt, om än kunnat ligga kvar några minuter tills den minsta magen kurrat...
Cykelturer, blomsterplockning, grillkvällar och måltider utomhus.
Sol på kind och solfaktor, ljudböcker i hängmattan, is-letning i poolen och en tjejmiddag på långfredagskvällen har jag hunnit med.

Bäst av allt? Hela dagen kvar - lediga imorgon!
En chans till sovmorgon ytterligare.
Familjelycka...

Kram från mig!

Inga kommentarer: