onsdag 19 december 2007

Jag VISSTE det!!!!

Jul i antågande med stormsteg.
Beställningslistan är lång, och såklart vill alla ha innan jul.
Varför betalar man då inte in i anslutning till när man beställer?
Varför väntar man i en vecka med att betala?
Jag kan inte tillverka 30 smycken per natt?...
Jag har fått flera betalningar utan avsändare. Jag vet inte vem som betalt?!

Jag kan inte påverka posten?

Snart börjar jag gråta.

Som grädde på moset har jag åkt på vinterkräksjukan.
Stod med en hink i silververkstan inatt.
Blev avbruten mitt i natten av Babywatchern som förmedlade att min ena tvilling också insjuknat och kräks.
In, fixa honom och nedkräkt säng, se till att pappan håller sig någorlunda vaken och hör om han kräks igen.

Ut i Silververkstan.

Vi spritar såklart alla smycken innan jag skickar dom...

I januari ska jag sova.

Inga kommentarer: