söndag 23 december 2007

Min Julklapp till mig själv!!!

Jag sitter som en unge på julafton och strålar!!!
Jag har givit mig själv ( med litet hjälp från mormor och morfar som får agera barnens bästisar ) en kurs i Silversmide!!!!!!!
Längtar sååå att få fördjupa mig i den Ädla Konsten!!

Har just fyllt i anmälan, och jag är så lycklig!!

Känns hel-busigt att lämna familjen och de älskade barnen hemma för att få åka iväg och göra en HELT EGEN SAK, bara för sig själv två hela dagar!!
Bara för att det är så jäklinneringt roligt!!!!

Det känns om om jag givit mig själv en jätte-jättefin julklapp!!
En gåva.
För att jag faktiskt tycker att jag är värd det!...

Barnen kommer alltid, alltid först.
Men nu tyckte jag faktsikt att det var dags att ge sig själv en fin present...
Ååååhhh, vad jag är glad!!!

Inga kommentarer: