torsdag 27 december 2007

Svart av Polerpasta, lycklig!!

Just inkommen från dagens session i sivlerverkstaden. svart inda in långt under naglarna, och tydligen helt svart i ansiktet... (Näe, jag kommer inte att lägga ut en bild...)

Min man och min pappa har under julhelgen byggt om min Silververkstad, så nu har jag stort, luftigt, och organiserat! Äntligen!
Återstår bara att "jobba in sig" och få alla saker på rätt plats, där de passar mina jobbrutiner bäst.

Vad som började i liten hobby-skala har ju i det närmaste - bara detaljer kvar nu!! - till ett eget företag!
( Jag som tänkt vara föräldraledig minst ett långt tag till!...)

Nu får jag ynnesten att jobba så mycket jag vill hemifrån istället!
Barnen slipper långa dagar på dagis/förskolan, och jag kommer att kunna vara hemma då de kommer hem från skolan!

Jag skall gå två kurser nu i januari, för att förädla min Silverkonst.
Jag har fått en enorm respons på det jag skriver, och det är stora planer på gång här nu också! Större än vad jag kanske har tid med just för tillfället dessutom!

Jag tror jag måste nypa mig....

Inga kommentarer: