onsdag 12 december 2007

Tio timmar i sträck!!

Har jag tillverkat SIlverSmycken!
Mina fingrar värker, huden på vänster pekfinger är alldeles röd, och har spruckit på ett ställe. bandage om.

Jag har stått ute i Silververkstaden från klockan nio "i morse" till klockan sju nu ikväll!
Avbrott för fika, och lite vattendrickande.

Hujedamej, vad jag har varit effektiv idag!
Betat av en hel drös på beställningslistan! Kommer attt bli glada, då de hinner få sina ordrar till Jul!

Fick mail av en tjej idag också. Som köpt ett Smycke till sin sambo. Hon hade fått ett paket från mig i sin brevlåda idag.
Sambon skulle få en bok eller nåt, för SilverSmycket med deras gemensamma barns namn på tänkte hon minsann behålla själv!
Härliga betyg!

Det gör mig så glad!!

Nu värker mina fingertoppar för mycket för att skriv mer.
Jag skall faktiskt krypa till sängs, och försöka sova igen sisådär trettiofem timmar från senaste veckan!
Imorgonbitti är det lucia, och jag skall på Luciatåg på mina storgrabbars dagis klockan - tidigt!
Det skall bli underbart!!

Inga kommentarer: