tisdag 14 oktober 2008

Nästas tur.. Eller otur...


En Expressbeställing hann jag tillverka på morgonen. Tur det, för den skulle hämtas upp på eftermiddagen.
Jag som inte brukar ha "hämtning", föll för den bedjande mannen som behövde en vacker present till sin fru...
Sedan precis vid lunch ringde dagis. Nu var det storebrors tur.
Helt purfrisk på morgonen, då jag hämtade hem honom landade tempen på 38.4 och vid lunch 40.5. Fyrtiokommafem!!
Lille mannen då!!

Det blev nedbäddning i mammasåpappas sängar och en video.
Jag låg bredvid ända tills jobbtelefonen ringde.
Sedan stängde jag av den för dagen.
Grabben var helt utslagen, stackars lille vännen!...

Pysslade så gott det gick, och han åt faktiskt några köttbullar till middag. Favoriträtten.

Nu skall jag gå och kika till dem, mina underbara ungar och sedan skall jag ta hand om min egen trasiga hals. Ta några piller, för känner jag mig inte liiite frusen?...
Skit också. Inte sjuk nu!...

Inga kommentarer: