torsdag 25 juni 2009


Örhängen i Äkta Silver - förstås - och Äkta Sötvattenpärlor.
Dessa fick min farmor i sommarpresent! ;o)

Nu är barnatrettioettorna hemma. Guu så skönt att höra hur de nassar i sina sängar igen!
Vi tillbringade eftermiddagen i poolen medan pappan och Sigge var på Valpkurs!
Tar man ledigt på dagtid, japp, då får man jobba natt.
Ännu är det några timmar kvar, men jag behövde gå in och fylla på vätskeförrådet litegrann nu.
(Skönt med en paus på kontorsstolen;o)

Imorgon är det fredag, första pappan-har-semester-veckan är snart till ända.
Hua, vad tiden går fort!!

Sommaren verkar i alla fall vara här för att stanna nu ett tag!
Känns lite som om min hud stramar lite efter timmarna vid poolen...
Borde ge mig lite smörj tror jag.
Men först skall silvret och svärtan bort!
Undrar om jag skall ta ett nattdopp ute först?...
Får se hur det känns då verkstadsjobbet är klart.
Lyxigt med egen pööl måste jag säga. Jag är så tacksam så ord inte räcker till över hur bra jag har det egentligen?!
Fin man, tre härliga kids och en liten valp.
Ett underbart roligt jobb som jag älskar och är mäkta stolt över!
Tiden verkar dessutom vara på min sida och jag är glad att jag påminner mig själv om att se allt det vackra varje dag!
Varje dag har sina små mirakel som bara väntar på att upptäckas!

Näpp, om jag skall hinna sova något i natt är det hög tid att göra jobbet klart!
Godnatt alla ni som regelbundet läser här varje dag, och glöm inte att se era egna mirakel. För de finns.

Inga kommentarer: