torsdag 23 april 2009

Huj vad det går fort!

Nu har det varit mycket ett tag.
Men dag gjordes den sista "stora" grejen, så nu lugnar det ner sig lite ett tag.
Kan fokusera 100% på smidet och jobbet. Härligt.

Med posten kom en "inbjudan". Tid avsatt hos tandläkare Kjell för mig och Emil och Joel om ett par veckor.
Jiiippiii. *not*

Grabbarna kommer att tycka det är bus-spännande och jag hoppas det kan smitta av sig lite på mig.
Inte för att jag haft några tandproblem, men aaasch. Det finns ju många saker jag hellre gör än går dit..

Nu får vi se det som en utflykt.
Bara pappan hinenr hem från jobbet, så vi "slipper" ta med lillemannen också.
Då blir det lekstuga... Kanske...

Jag har just jobbat klart för idag, och eftersom jag mer eller mindre jobbade in lunchen finns faktiskt tjugo minuter att förlägga på eget bevåg.
Undrar om jag skall ta med tidningen ut i den strålande solen en stund, eller om jag skall åka och hämta barnen lite tidigare?...

Inga kommentarer: