onsdag 29 april 2009

Nya Presentaskar!


Det var så svårt att välja färg, så jag tog tre olika...
Man blir allt lite stolt när man ser sina verk i "tryck"!

Idag väntar jag ännu ett företagspaket på posten.
Sitter och kikar ut över vår gräsmatta till vägen där postbilen snart kommer - om jag har tur.
Det droppar från himlen, gräset blir glatt men jag saknar solen!...
I helgen är det Valborgsmässoafton. En jättehelg här i Uppsala..
Minns tillbaka på min ungdoms helger.
Jobba, såklart först. Sedan iväg med alla kompisarna!
Det var tider sedan det... Och vilka tider... ;o)

Jag provade jeans igår. Alla är på tok för stora!
Då blir man också stolt och glad över vad man lyckats åstadkomma!
Måste , måste faktiskt shoppa lite snart. Det är inte roligt att ha på sig tjockiskläderna längre. Minus 16.5 kilo nu!
Det var faktiskt inte ens svårt.
En utmaning ni vet, och hua vad man blir upprymd då man lyckats med något svårt!
Som visade sig vara lättare än man trodde från början.
Nu går det av bara farten!

Sitter här och är rätt lycklig.
*Nu kommer Posten!!*

Jippiie!!!
Nu har jag inte tid att sitta här längre!!

1 kommentar:

Ulle sa...

Lite sen uppmuntran: 16,5 kg!! Vad duktig du är! Fortsätt i samma anda och du når ditt mål.
Kramiz
Ulle