fredag 16 januari 2009

Webhotell, domäner, ompekning, lösenord och användarnamn...

Jösses AMALIA!!!!!!!!!
Nu ligger min hemsida nere. Tydligen.
Min gamla webhotellsleverentör har visst stängt ner det nu, efter min uppsägning i mitten av december.
jag som trodde alla ompekningar etc. var klara.
Typ. Inte.
SHIIIIIIIIIIIIIT.

Eftersom jag är helt okunnig, har jag fått hjälp av en fantastisk tjej, men tyvärr har hon inte stått att nå idag eftersom hon är på mässa.
Jag trodde det redan var "ompekat och klart"
(Fråga mig inte, jag har ingen aning.....)

Min förmiddag har varit helt kaosartad.
Suttit i telefon med en mycket hjälpsam kille hos min nya webhotell-leverentör.
Stackarn, jag som inte kan nåt...

Nu hoppas jag att han med min "hjälp" lyckats peka om sidan till rätt servrar, så den börjar fungera snaaaaaaaaart!!

Jösses, vilken panik jag fick då det inte funkade längre!!!

Hoppas,hoppas,hoppas det börjar funka snabbt nu!!
*ber på bara knän*

Inga kommentarer: