tisdag 4 november 2008

Skall jag äta nåt, eller gå på toa?



Ungefär så ställde jag mig frågan idag, när jag var ute i Silververkstaden och halva dagen hade gått.
Det är mycket till Farsdag nu!
Många Expressbeställningar som skall göras samma dag.

Detta är pakethögen jag åkte in med till Postens Företagscenter idag, med en halvtimma tillgodo tills sista paketet med utlämning kommande dag måste vara inne.

Ikväll blir det kväll tidigt.
Imorrn är det lika många beställingar som skall göras.

Jag som måste göra bokslut i Enskilda firman, och starta igång bokföringsprogrammet till mitt Aktiebolag.
Boka lunchmöte med nye revisorm, och gärna hinna ta en fika med redovisningsekonomen som hjälpt till med omvandligen...
Enskild firma i nio månader, föder ett Aktiebolag på 40+2.
Samma antal dagar jag avr gravid med tvillingarna...
Nu kan det ju bara bli bättre, och bättre?... ;o)

Jag längtar såååååå till tjejmiddagen vi bokat in till om ett par veckor!!
Jag behöver en kväll ledigt med goda vänner! Så himla kul, vi är nio tjejer från grundskolan som håller ihop än.
Träffas regelbundet en-två gånger om året. Har varit adventsfika i en gammal borg under småbarns-åren, men nu är vi åter tillbaks på middagsstadiet!
Undrar när vi börjar bli gamla? Jag tycker inte vi ser en dag äldre ut, år efter år ser jag tredjeklassarna mitt framför mig!...

Inga kommentarer: