söndag 23 november 2008


Ringar, Ringar Ringar!
Smider så fingrarna glöder!

I helgen har det dock - faktiskt - varit lugnt. jag har tvingat mig själv att vara lite ledig. Det har verkligen kännts som om det behövts.

Nu är jag tokladdad igen! Avskyr egentligen att samla beställinngar på hög, men imorgonbitti vet jag precis vad jag skall göra!...
Listan är lång, och fylls på hela tiden!
jag har ju ändå bara sparat beställingarna som kommit in i helgen, och inte fler.
men det känns ändå så obant, jag vill ju alltid göra klart på en gång.
Men lite ledigt gör tydligen susen!

På förmiddagen idag har det blvit snowraceråkning på vår lilal backe på tomten, och i morse fuskade jag lite och satte upp vintriga gardiner och lite små-julsaker..
Mattan, stjärnor i vardagsrummet, ljusstakar i barnens rum, och vårt härliga nya överkast!
Tassar runt och myser härinne nu. Låter lunchen sjunka lite, så skall vi ut och ta tag i vinterlandskapet sedan!
Först, en rykande Latte!..

Inga kommentarer: