torsdag 27 november 2008

Mentor.

Jag har fått en Mentor.
Genom ALMI företagscenter.

Idag har vi träffats för första gången.
Det var - enligt programmet - meningen att vi skulle ta en kaffe och lämna över en presentation av oss själva och företaget.
För att sedan "starta" upp under ordnade former på Kickoffen den 1 december.

Vi satt över varsin kopp kaffe i över två timmar!...

Jag visste ju att det skulle vara grundliga intervjuer med både mentorerna och oss adepter, och sedan skulle det under sekretess och väl genomtänkta strategier passas ihop oss emellan.

Jag är högaktligen imponerad över min Mentor.
Vad han kan!!

Det skall bli så roligt och så magiskt att få den här hjälpen!!
Jag ser med stor glädje fram emot vårt samarbete och kommer att med stoooooora öron ta till min den kunskap, erfarenhet och den oerhörda livsinsikt han besitter.

Han är några år äldre än mig och har en så lång meritlista att jag blir matt bara av att läsa den...
Det känns inte riktigt rätt att "hänga ut honom" här, verkligen inte ännu...
Men en sak är säker:
Det här var en stor dag för mig, och en jättestor dag för mitt företag!

En sak till, Nyheten i 18karat.
Kommer i morgon - om jag hinner - eller till helgen!
Håll ögonen öppna på www.alskadebarn.se

Inga kommentarer: